Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Bercuti Di Legoland Malaysia

Teruja sangat bila dapat pergi Legoland ni. Tengok dari luar sahaja dah tahu hotel Legoland ni memang best dan merupakan lokasi Hotel Theme Park yang terkenal di seluruh dunia.


Colin The Crane Sanrio Hello Kitty Town Thomas And Friends Kids Attractions

Tetapi ia sudah cukup memadai bagi saya dan anak-anak yang Takut kepada ketinggian gayat secara semula jadi.

Bercuti di legoland malaysia. Pengalaman Manis Pertama Kali Bercuti di Legoland Hotel Malaysia Bila sebut jer Legoland Hotel Malaysia semua orang akan excited tak kira lah dari kanak-kanak hingga orang dewasa. Ia juga adalah satu-satunya taman tema Legoland di Asia. Walaupun Water Park dekat Legoland mungkin tidak sehebat di Sunway Lagoon.

Legoland Water Park Malaysia Bercuti di Johor Bahru 1204 PM. Menyediakan berbagai aktiviti menarik imaginasi dan pembelajaran ia adalah lokasi percutian riang-ria yang paling sesuai untuk seisi keluarga. Percutian Keluarga di LEGOLAND Malaysia Resort Legoland Malaysia yang terletak di Selatan Malaysia iaitu Johor terdiri dari 2 Theme Park.

Legoland Malaysia rasanya semua orang dah. First time datang sini masa tu Nuh dalam kandungan. Kalau nak bercuti dengan family illy nak suggest korang pergi Legoland Malaysia.

Legolandmalaysia hellokitty jdtpercutian di JDT Part 2 - legoland malaysia l angry bird park l hello kitty l thomas and friendslike comment and shareFood. N amun sebelum ini kami tidak berkesempatan untuk ke sana. 6 tahun kemudian baru dapat ke sini lagi dengan anak 3 orang.

Credit pic Kerex studio. Sebenarnya kami plan dah lama. Dan jujur aku cakap ianya berbaloi untuk bawak family bercuti ke sini.

Kami booking tiket flight Tiket Legoland Waterpark ni dari bulan September 2015 lagi. Part 1 DAY 1 - 11 November 2012. 6 tahun kemudian baru dapat ke sini lagi dengan anak 3 orang.

Kali ini jom ikut Adam and Khadeeja pergi bercuti dan bermain-main di LEGOLAND Malaysia. So post kali ni Ain nak cerita pasal percutian Ain di Johor Bahru. Bercuti di Johor.

Beg kami di kaunter 1 dan tempat ambil stroller ada di sebelah kaunter 1. Kalau korang nak baca cerita pengalaman ke Legoland yang lepas korang boleh klik pengalaman percutian di Legoland. Macam tu juga laa Mama ni haa.

Dekat negara kita ini ada banyak destinasi. Harga makanan di dalam Legoland agak mahal sedikit. By nuargto On 947 PG with 22 comments.

So aku pilih Legoland Malaysia sebagai lokasi percutian kami dalam tempoh PKPP ni. Jadi marilah baca i olls nak share cerita pergi legoland malaysia bulan lepas. Salam dears LEGOLAND siapa ja yang tak rasa teruja bila diberitahu nak ke Legoland kan.

Di kawasan kedai-kedai sebelum pintu masuk Legoland ada beberapa kedai makan dan restoran boleh makan di sini. Kawan-kawan pernah ke LEGOLAND Malaysia. Alhamdulillah setelah berbulan-bulan aku merancang untuk bawa family blogger aku ke legoland akhirnya tercapai juga.

Baru baru ini Allah beri saya dan keluarga kesempatan untuk bercuti di Johor Bharu dan Singapura selama 6 hari 5 malam. Bagi pengunjung yang ingin membawa keluarga bercuti ke sana. Review Legoland Hotel Malaysia.

Pengalaman Di Legoland Malaysia. JOM BERCUTI DI LEGOLAND MALAYSIA RESORT ANAK-ANAK PASTI TERUJA DENGAN DEKORASI BILIKNYA Yaaa betul tu jangan kata anak-anak aje teruja dengan dekorasi bilik di Legoland Malaysia Resort ni tapi Sis sendiri pun jadi excited sewaktu mula melangkah masuk ke bilik bertemakan Kingdom yang Sis inap selama 2 hari 1 malam ini bersama adik. Sebenarnya dah lama rancang ke.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Kali ni nak share pengalaman sekali room tour bilik Legoland Malaysia dengan Themepark Waterpark tak lupa juga Sealife Malaysia. Jadi nak create memories dengan budak.

S ejak ia dibuka anak-anak sudah berkali-kali bertanya jika kami boleh membawa mereka ke Legoland. Mula mula pergi Johor Bahru dulu then baru pergi. Baca perkongsian tentang pengalaman orang lain bercuti ke Legoland dengan anak kecil di blog-blog dan macam-macam sumber lain yang ada.

Ini adalah kali pertama kami ke sini. Ain pergi bercuti dengan family selama 5 hari 4 malam 11 Nov - 15 Nov. Pada cuti awal Muharam yang lepas 22nd of Sept kami sekeluarga berkesempatan menghabiskan cuti 3D2N kami di Johor Bharu.

Pada 17 Ogos yang lalu saya berpeluang membawa isteri dan anak-anak bercuti-cuti Malaysia ke Legoland Malaysia. January 12 2015. Bukan senang nak masuk sini kene ada duit poket yang cukup baru boleh pergi.

Tujuan kami hanya ke Legoland di Nusajaya. Baru-baru ini kami berkesempatan membawa anak-anak bercuti ke Legoland Johor. Trip ke Legoland Malaysia ni boleh kata hadiah birthday Nuh ke 6.

Perjalanan dari Kajang ke JB mengambil masa lebih kurang 5 jam sebab kami banyak stopover sepanjang perjalanan. Bercuti di Legoland Malaysia Review Legoland Hotel Malaysia. First time datang sini masa tu Nuh dalam kandungan.

Tapi korang tahu tak yang Kerajaan jugak menggalakkan kita bercuti dalam negara bagi merancakkan dan memulihkan kembali ekonomi negara yang terjejas masa PKP hari tu. Bawa Anak Bercuti Ke Legoland Malaysia. Jadi sebaik sahaja mereka mengetahui yang kami akan membawa mereka ke sana anak-anak.

Alhamdulillah rezeki nak bawa anak2 datang ke Legoland Malaysia. Ada dua tempat percutian. Dah lama plan nak ke sana sebenarnya tapi baru minggu lepas ada masa terluang.

Untuk pengetahuan anda anak anak saya dah bertahun dok wirid nak ke Legoland. Akhirnya pada 15 17 September 2017 kami sekeluarga pun pergi bercuti ke Legoland dengan anak 3 orang ni. Satu alternatif lagi jika melalui Lebuhraya Link Ke 2 dan Lebuhraya Sultan Iskandar boleh singgah makan di area Mydin Anjung Nusajaya.

Sampai hajat aku untuk jejakkan kaki ke Legoland Malaysia. Jangan risau sangat pasal Covid-19 sebabnya Legoland Malaysia sangat ambil berat SOP yang ditetapkan dan diorang akan sentiasa pastikan kebersihan diutamakan. Bercuti Di Legoland Malaysia - Sabtu lepas nad bersama geng kelabbloggerbenashaari bercuti di Legoland.

By Hafiz Rahim January 16 2015 1145 pm 499 Views 14. Pengalaman Bercuti-cuti Malaysia di Legoland Malaysia. Sebaik saja dapat tahu yang Hari Keluarga KBBA9 tahun ni akan diadakan di Legoland Johor terus joget joget angkat tangan nak ikut.

Bila bawak anak kecil bercuti ni. Bercuti di Legoland Malaysia. Memang pernah ada cita-cita nak bawa anak jalan-jalan ke.

Bila dapat peluang pergi ke Legoland memang tersenyum je sepanjang perjalananhehe. Legoland Malaysia Resort adalah taman tema antarabangsa yang pertama dibuka di Malaysia. Kami actually 110 hari tak keluar rumah before pergi Legoland.

Siap cakap kat Ayah saya tak peduli tolak tepi semua program lain saya nak pi. Pemandangan dasar laut di sekitar pulau-pulau di Malaysia adalah antara yang tercantik di dunia. Yang sulung umur 10 tahun nombor 2 umur 6 tahun dan yang bongsu 3 tahun.

Kalau dah Extream sangat mungkin kena fikir 2. Trip ke Legoland Malaysia ni boleh kata hadiah birthday Nuh ke 6. Kebetulan pula masa tu saya menyertai Kejohanan Catur Sukan Staf Antara Universiti.

Hehehe lama jugak tak updated apa apa cerita kat blog ni. Alhamdulillah rezeki nak bawa anak2 datang ke Legoland Malaysia. Percutian pulau di Malaysia Percutian pulau sangat popular bagi pelancong dari luar negara yang datang ke Malaysia.

Untuk entri kali ini saya ingin kongsikan dengan anda pengalaman percutian dua hari kami di Legoland Johor Bharu Malaysia. Jarak ke Legoland hanya 4 km sahaja. Tapi nak bercuti pun kena la amalkan normal baharu.

Pada 25 Mac 2016 baruni Hari Lahir Danish yang ke-4 Kami sekeluarga berkesempatan untuk bercuti ke Legoland Malaysia di Johor. Ini kerana Malaysia mempunyai banyak pulau-pulau yang cantik dan hidupan laut serta coral yang sangat menarik. Theme Park dan juga Water Park.


Pin Op Buitenpret Voor Kinderen


Mahukan Suatu Pengalaman Bercuti Yang Luar Biasa Jom Lihat 18 Tempat Glamping Menarik Di Malaysia Yang Menjanjikan Percutian Me Glamping Malaysia House Design


Tempat Menarik Di Selangor Untuk Dilawati Tourist Places Worldwide Travel Travel Around The World


Posting Komentar untuk "Bercuti Di Legoland Malaysia"