Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Pakej Percutian Ke Istanbul

10 tempat percutian idaman di istanbul Istanbul merupakan salah satu bandar terbesar di Turkey. Pakej Percutian Ke Turki 2020 - Servis Terbaik Dari RM4597 Include Flight.


25 Tempat Menarik Di Turki Yang Sangat Popular Terkini Mosque Istanbul Cathedral City

Pakej Umrah Ziarah Istanbul Bursa 2020.

Pakej percutian ke istanbul. Hanya bawa duit poket sahaja untuk belanja. Oleh Apple Vacations and Conventions. Italy - Croatia - Bosnia - Montenegro - Albania - Macedonia - Bulgaria - Turkey.

Jom musafir bersama Jawahir Travel Tours mengenali dan merasai pengalaman ke negara yang cukup cantik dalam pakej percutian ke Turki 2022. Percutian ke Mesir Jejak Rasul 10 Hari 7 Malam bersama Kembara Sufi Travel Tours Sdn Bhd Peneraju Pakej Pelancongan Muslim Terbaik di Malaysia Utama Senarai Pakej. Pakej Terbaik Melancong Ke Turki Dari Kembara Istanbul.

Kebiasaannya jelajah turki mengambil masa selama 8 hari. Kembara Sufi Travel Tours Peneraju Pakej Pelancongan Muslim Terbaik di Malaysia. Nilai mata wang yang rendah membolehkan peserta membeli belah di bazaar yang ada.

Caj untuk Infant bawah 2 tahun. Pilih salah satu daripada pakej percutian ke Turki di bawah untuk mulakan percutian anda. Percutian Murah ke Istanbul untuk anda.

Nikmati kepelbagaian landskap di Cappadocia Pantai Mediterranean di Antalya yang menakjubkan dan monumen bersejarah di Istanbul. Ibu kota Turki berada di Ankara namun kota terbesar di negara ini. Mari Bersama Kami Menjejaki Ketamadunan Peradaban Islam Di Bumi Turki.

Boleh dikatakan Turki adalah destinasi yang mesti anda pergi. Pakej ke Turki kami adalah pakej muslim fokus pada bahagian benua eropah turki dan bahagian turki sendiri. Pelbagai makanan halal yang mudah diperolehi.

4h3m cappadocia pamukkale 7h6m istanbul laut hitam 7h6m students 8h7m premium 8h7m backpacker bursa one-day trip. Keindahnnya melintasi benua Asia dan Eropah. Terokai Pakej Percutian ke Turki selama 10 Hari 7 Malam Bersama.

Melawat ke kota Istanbul Bursa yang penuh dengan peninggalan sejarah Islam. Surcaj RM800pax untuk single bedroom. Kembara Sufi Travel Tours Peneraju Pakej Pelancongan Muslim Terbaik di Malaysia.

Terokai Pakej Percutian ke Balkan selama 13 Hari Untuk 8 Negara Bersama. 5h4m istanbul 6h5m istanbul bursa 6h5m istanbul cappadocia 7h6m istanbul cappadocia bursa 7h6m istanbul cappadocia pamukkale 8h7m istanbul cappadocia pamukkale bursa pakej special. Then we will transit at Tehran airport.

Sebab ingin ke Turki-My original plan nak pergi Istanbul sahaja. Pakej yang mendapat permintaan ramai dari rakyat malaysia. Alami Percutian Luar Biasa dengan Kembara Istanbul.

Turki menawarkan pengalaman sekali seumur hidup yang mengujakan buat mereka yang berkunjung ke negara ini. Antara tarikan utama adalah lawatan bandar istanbul dan pengalaman menaiki belon udara panas. Inilah Pakej Percutian ke Turki 2022 yang terbaik kami sediakan untuk anda.

Apr - Dis 10 Hari 7 Malam. Itu sebab dalam mana-mana pakej pelancongan dan percutian wajib dimasukkan tempat shopping dalam itenari lawatan. Perjalanan yang cukup menarik dan selesa membawa kenangan indah anda.

Tak terfikir pun nak pergi ke negeridaerah lain di negara Turkey. Percutian Murah ke Istanbul. Istanbul atau Constantinople namanya satu ketika dahulu terbahagi kepada dua bahagian satu sebelah Eropah sementara.

Rakyat Malaysia memang kaki shopping. Pakej Percutian ke Turki menjanjikan pelbagai lokasi menarik untuk dilawati dan diterokai. Anggaran harga flight KL- Istanbul.

Istanbul Bursa LD Safely arrive at Istanbul Meet up with guide at the airport. Pakej ke Melbourne 2019 dibawakan oleh Jawahir Travel Tours Sdn Bhd. Grand Bazaar adalah tempat shopping terkenal dan menjadi ikon untuk Turki.

Maklumat Percutian Pakej Turki Istanbul Bolu Amasya Cappadocia Konya Pamukkale Kusadasi Bursa Instanbul Turki adalah salah satu destinasi percutian yang cukup terkenal kerana sejarah ketamadunannya. Salam terima kasih atas perkongsian. Orang terdekat sahaja tahu.

Turkey menjadi idaman pemerintah zaman dahulu untuk menjadikannya jajahan takluknya termasuklah empayar Rom. Jawahir Travel Tours Sdn Bhd Istanbul Bursa Cappadonia Ankara Tour Leader Trip akan diketuai sendiri oleh Tour Leader JTT yang berpengalaman Mesra Keluarga Pakej disusun sesuai untuk kanak-kanak dan mesra warga emas Mesra Muslim. Oh ya sepanjang percutian tersebut kita diketuai oleh Mr Ozgur Akgul dan Cik Mozie-Harga pakej adalah termasuk flight penginapan dan makan.

Kuala Lumpur Istanbul MOB Depart from Kuala Lumpur International Airport. Saya sempat juga baca sampai habis Sy ingin berkongsi pakej percutian all in ke istanbul kami. After that depart to Istanbul airport at 625 am.

Jika ke Turki pastikan Grand Bazaar berada di dalam senarai tempat menarik untuk dilawati.


Pin On Kembara Istanbul


Pakej Melancong Ke Mesir Egypt Taj Mahal Istanbul


Pakej Mesir Winter Egypt Bradley Mountain Winter


Posting Komentar untuk "Pakej Percutian Ke Istanbul"